piątek, 7 lutego 2014

Logo -D-I-O-R-A- czyli małe i delikatne, ale jak bardzo cieszy

Dzisiaj pozwolę sobie opublikować kilka zdjęć odbiorników z kolekcji:
 Marcina (Rumba i Menuet), Mariusza (Menuet UKF) oraz Damiana (Koncert).

(Znaczek -D-I-O-R-A- powstał z przygotowanych przez mnie form).











100 MHZ w Koncercie - rzadkość..

Od siebie dodam, iż ja sam dopiero jeden naklejałem :-) na Calypso.
Za poradą Tomka na butapren.

Mam jeszcze gorącą prośbę - poszukuje znaczka do pięknego Podhala - przywędrowało takie do mojej piwnicy.

Dla mnie jako w górach rodzonego, cenne przeogromnie i na 100% będzie restaurowane na 100%.


Nie ma jednak znaczka "Podhale", jak większość tych co to na Tablicy lub na Allegro się pojawiają. Ostatnio takie ze znaczkiem (oryginalnym) widziano pięć lat temu.

Ze stempla na chassis rozumiem, że brak znaczka znalazł odzwierciedlenie już w cenie sprzedaży oryginału.
Różnych wybiegów się ludzie dawno imali, aby kupić taniej towar - nie musi to byc nieprawdopodobne.
TOWAR N.....OWART..CIOWY
Jeżeli ktokolwiek widział, ktokolwiek ma to proszę o kontakt - postaramy sie odtworzyć na podstawie fotografii.


Oryginał w publikacjach Trusz-a można obejżeć,

Odtworzenie jego wiernego wyglądu na tej podstawie to zagadnienie raczej z pogranicza technik śledczo- kryminalistycznych.


Trzeba by poszukać kontaktów w CSI - oni to podobno (wg. TV) potrafią.

Nie wiem - nie oglądam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz